a bolondok háza

 2010.12.02. 20:44

 ma kicsit ott éltem. ma lebasztak olyanért, amit nem is én tettem. ma még mindig nem békültem ki az anyámmal. ma mindig ronda, hideg idő van, rengeteg hóval. ma nem kaptam meg azt, ami részarányosan nekem is járna. ma is olyan ember parancsolt nekem, aki nálamnál sokkal butább. ma még mindig egy bukott vagyok, még ha önhibámon kívül is. 

ma a párom fél 12-kor keltett fel kávéval és puszival, majd végighallgattam, ahogy csendesen kioson az ajtón

ma kaptam elismerő mosolyt

ma megint tőlem kért tanácsot a barátnőm és azt mondta, igazad volt, köszönöm

ma olyan csodálatosan szépen esett a hó, hogy még én is megálltam kicsit hazafelé

ma megint örült a kutyám

ma megint írt az az ember, akit évek óta nem láttam, de rengeteget beszélünk(és aki rengeteget bátorít a töretlen, hetes életkedvével)

ma még biztosan vigyázunk egymásra

ma úgy fekszek le a bolondok házában, hogy nem félek vagy nem igazán

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amelia38.blog.hu/api/trackback/id/tr612489214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása